علی کریمی باز هم مصدوم شد!!!!!
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 18:15 | نویسنده : popkids

 هانیه رحمتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در این بازی شرایط خاصی پیش آمد. بعد از مصدومیتی که برای فرشته کریمی پیش آمد، شرایط تیم کاملا به هم ریخت. بازیکن حریف در حالی جفت پای او را با هم زد که او توپ را زده بود. زانوی او به شکلی در آمد که اشک بچه‌ها در آمده بود.

وی افزود: این بازیکن از بهترین‌های تیم ملی است و این مساله حتی خانم مظفر مربی تیم را تحت تاثیر قرار داده بود. بچه‌ها هم به قدری احساساتی شده بودند که گریه می‌کردند. همه می‌گفتند او دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند. جالب اینکه داور حتی خطا هم اعلام نکرد. همین داور یک دقیقه بعد در حالی به دیگر ملی‌پوش ما یعنی الناز آرمات اخطار دوم را داد و او را اخراج کرد که این بازیکن برای اینکه بعد از توقف بازی سریع به پست خود برگردد توپ را برای بازیکن حریف رها کرد ولی داور گفت که با توپ او را زده است. این اتفاقات همه در یک دقیقه روی داد و شرایط خیلی بد و سنگینی روی تیم حاکم شد.

رحمتی ادامه داد: در نهایت مصدومیت یک بازیکن، اخراج یک نفر دیگر و مسائل داوری منجر به رقم خوردن نتیجه عجیبی شد که کمتر کسی آن را باور می‌کند. بازیکنان این تیم سال‌ها است کنار هم بازی و با نام‌های مختلف به میدان رفته‌اند. چهار سال بی‌شکست بودند و در این بازی هم اسیر شرایط خاص شدیم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در این ارتباط که قبل از آسیب دیدگی فرشته کریمی نتیجه 3 بر یک به سود حریف بود، خاطر نشان کرد: برگرداندن نتیجه بازی برای ما چیز عجیبی نبود. پیش آمده که ما هشت بر صفر از یک تیم عقب افتاده‌ایم و آن بازی را 9 بر 8 برده‌ایم اما با اتفاقاتی که روی داد برنامه‌های ما برای این بازی بر هم ریخت. تیم ورامین که از تیم برزیل قوی‌تر نبود. ما مقابل بهترین تیم جهان با همین ترکیب 6 بر یک شکست خوردیم و نتیجه 9 بر یک واقعیت دو تیم نبود.

رحمتی در پایان افزود: در حال حاضر یک امتیاز از تیم حفاری عقب هستیم ولی شک نکنید بازی مستقیم با حفاری را به سود خودمان رقم خواهیم زد و به صدر جدول بر می‌گردیم. در این مسیر البته به حمایت باشگاه نیاز داریم. همچنین انتظار داریم هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه ببینیم. حداقل 50 درصد هواداران پرسپولیس خانم هستند و تیم ما هم بهترین‌های ایران را در اختیار دارد. آنها مطمئن باشند که اگر به ورزشگاه بیایند، پشیمان نمی‌شوند.

گفتنی است، تیم فوتسال بانوان پرسپولیس دیدار بعدی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر را ساعت 11 صبح روز پنجشنبه برابر تیم مس پارس انجام می‌دهد. این بازی در سالن شهر بانو واقع در سی متری جی برگزار می‌شود.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: